Powered By Blogger

Sunday, June 27, 2010

My Life At Home

Assalamualaikum......

Hari ni hari ahad and it is weekend but aku prefer xpegi mane-mane coz banyak keje kat rumah ni menanti aku....actually i love to do housework....aku suke tengok tempat aku tinggal...tempat aku tido....must be clean and tak bersepah-sepah...klau bersepah,u better watch out,suare nyaring aku ley dengar satu sungai isap nih.....hehehehe.....and that's the real me....please dun messy ngan aku nye barang or aku nye life...dun like messy2.....hahahhaha.....rasenye tebiat aku yang satu ni semua orang keliling aku dah tau kot....

Back to the story, dari pagi basuh baju,buat sarapan, lipat baju, jemur baju, buat lunch and so on.....kadang2 selit2 gak tengok tv, men facebook....hhuhu...dan2 je kan aku......but my work, i will make sure i done it well ok.....ari ni nye lunch agak menyedihkan,bese la ujung minggu....makan tibai je....my mum n dad ade kenduri, so my adiks2 just eat la ape yg aku dah sediakan...hahhaha...nasik gureng....lalalalla.....sodap po makan nasik goreng.....=)))

Malam ni ade cite pe eh best kat tb....hihihihihi.....adios.....

Wassalam......^__^

No comments:

Post a Comment